Thursday, August 6, 2009

周日的画



姐姐,我还活着在画画
XD

4 comments:

陈宝琪 said...

Abu 我要死了,你快点回来赚钱交租 T_T

Anonymous said...

walau...只畫姐姐, 沒有畫我! 嗚...

Paw said...

我不在,不是比较轻松吗?电费和水费,会减到至少一半吧~XD 你赚的钱还不够给吗?我需要很多年才能达到你的数目咧~

R因,为我很少拍你~哈哈哈~

Jovayne said...

Ms Lee said maybe KL gt people teach ,but probably only from INDIA ASSOCIATE.....and its not easy to buy,of course mostly import even if u gt the chance to buy